Sköna maj!!!

Tiden susar förbi känns det som och jag hänger knappt med, o inte bloggen heller för den delen ;-)

Allt är bara bra här med oss, nu när våren äntligen verkar kommit ( i alla fall tillfälligt ;-) ) så passar vi på å vara ute så mycket vi kan!

Göran har köpt en liten minifyhjuling till barnen som dem kör som sjutton på när vi är ute! Vi har även införskaffat en stor fyrhjuling oxå! Bor man på landet så är det nästan ett "måste"... ;-)

I dag o i går är Hugo o jag ledig! I gå rgjordes en massa ärenden och hann även ut på en promenad med barnen, Julia på cykel o Hugo i vagen. Senare på kvällen ringde Nina och ville ha med mej på en promenad kombineradt med rätt mycket jogg ;-) Så skönt att få u t å röra på sig!

I går kväll/natt satt jag på nätet å letade efter en onepice/jumpsuit åt Julia. Hon har tjatat o sååå gärna velat ha en, o visst finns det svindyra på nätet... Hittade till min glädje en billig på cellbes som var snygg, klickade hem å kände mej sååå nöjd... Kollade mailen å fick se orderbekräftelsen... Gissa när den skulle levereras?! Mitten på Juni! Jamen JIPPI! 1½ månad för en 7 åring är ju typ skitlääänge ;-) Letade på tradera å ropade in en ny från ett företag för knapp 400:- 
Gissa om jag hade en lycklig dotter i morse när jag visade bilden på den, o den borde komma i nästa vecka nångång :-D
jumpsuit. Helt nya. Cerise färg. Storlek 146-152Den cerica blir julia snart :-)

Over and out! Ha de bra nu kallar städning o röjning ;-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0