Ännu mera roligheter från Hugos mun...

Hugo o jag ska bada när storasyster är hos mormor & morfar på sportlov, badar sällan med barnen för vi får inte plats alla 3 i badkaret å då blir det bara bråk om vem som ska bada med mej, skitsamma! Hugo o jag häller upp vatten å vi klär av oss.. Hugo tittar på mig uppifrån och ner å säger:
 - Mamma du har ingen snopp?!
- nä det har jag inte säger jag. 
- nä du har bara skägg säger han... Hugo funderar  lite och fortsätter, jag har en liten snopp o pappa har en stor snopp!

Goa unge! Vad jag älskar deras funderingar å tankar :-)


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha va bra:-D

2012-03-11 @ 21:38:40
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Marion

Ja, tänk vad man får höra ibland... :D



Kram!

2012-03-12 @ 06:55:57
Postat av: Emma kusin

Ha ha ha skägg...! Roliga Hugo!

2012-03-23 @ 17:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0