Trött!

Är så sjukt jävla trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Skulle kunna sova ett dygn känns det som... Vet inte om det är vädret som gör det eller om jag börjar bli sjuk!? ´Hoppas verkligen inte att det ska börjas med sjukdomar snart. Vill verkligen inte att denna höst/vinter ska bli som förra, då blir jag tokig!

Ska strax åka i väg till jobbet, jobbar 11-19 i dag igen! Dryg tid faktiskt, måste i alla fall upp 6.45 för att hinna få Julia klar tills skolan börjar, sen får man liksom sitta å "vänta" tills man ska börja själv... Å på kvällen kommer man hem lagomt till nattningen, så nå mkt tid med barnen blir det inte under kvällspassen! Men snart e det helg igen å då är jag ledig!

Ett helt meningslöst inlägg men nu vet ni i alla fall att jag är trött och gärna skulle vilja gå å sova ;)



Längtar tillbaka till värmen!
Bjuder på en bild på en lagom tjock tant i sina bästa år ;)

Älskade ungar!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0