Tisdag!

Ledig i dag å håller på å donar lite hemma! Har vikt typ 6 maskiner tvätt å bytt i lillemans säng, ska byta sängkläder i restreande sängar oxå... Snart... Måste ha en liten datapaus först!

Fick hämta hem Julia från skolan vid 10.30 oxå! Fröken ringde å sa att hon hade hemsk ont i magen och var ledsen. Åkte snabbt dit å hon klagade på ont i högra sidan nedanför magen... Blindtarmen tänkte både jag & fröken... Väl hemma så la hon sig i soffan å vilade... Lite senare när jag & Hugo skulle käka lunch så frågade jag om hon ville ha något å då drog hon i sig massa makaroner + 5 köttbullar + minimorötter efteråt... Sen var hon på toa å bajsade... Antar att hon hade magknip ( kan ju göra fruktansvärt ont i bland)... Nu är det full fart på tjejen igen! Skönt!!! Hade inte velat in på sjukan för blindtarmen med henne...

Ska ta å fortsätta mitt röjande innan jag blir förslappad ;)


Mina älskade skithögar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0