spjälsäng ut!!!!

I går eftermiddag fick jag å Göran ett ryck å skruvade isär Hugos gamla spälsäng å var ut på ladan å hämtade in en ännu äldre säng ;) Min pappa gjorde en säng till min storebror ( som nu är 34 år) när han var liten, i den har sedan jag, lillebrossan & Julia sovit i. Den är inte så fin längre men riktigt praktisk... Är ingen lite växasäng utan den är 160 lång ungefär så jag kan till och med ligga i den ( dock lite krokig), typ om man vill ligga å läsa saga tex...
 
Så ser den ut!
Å tänka sig, han somnade i den utan några större problem i går å sov ända till 6.15! Hoppas på repris i kväll!


Barnen har sovit i ockelbo lör-sön... Göran å jag hade lite egentid vilket var välbehövligt, vi var ut å åt på spicy cow... Mumsigt var det verkligen, hyrde sen en film å åkte hem å somnade på soffan! Haha!
I går efter vi sovit ända till 7.45(!!!) så packade vi med oss lite matsäck å åkte till svärmor å tog oss med dem ut på en skoter tur!
Rörtjärn blev målet! Å vilket underbart väder det var!!! Grillade mackor i mackjärn å bara möööös!!!
Har fina kort, men dem ligger i mobilen å jag tänker inte försöka mig på att få över dem på datorn i dag... Är inte riktigt kompis med min nya mobil än om man säger så ;)

Ska snart dra i väg å jobba! Ska bli skoj som vanligt!

Slänger in lite bilder innan jag avslutar!!!

Goaste lilla Hugo!

Emma & Julía på marknaden i Ockelbo i början av mars!

Julia gör en supergod fruktsallad till mellanmål!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Marion

Vad kul att sängen gått i arv :)



Och vad skönt med egentid för föräldrarna, kan vara välbehövligt att bara få somna i soffan tillsammans också :)



Kram!

2011-03-21 @ 11:36:48
Postat av: cissi

stor killen då!

2011-03-21 @ 12:55:40
URL: http://cillaz.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0