Skoter!

Hela familjen var ute å i söndags! Har blivit en liten favorit för oss det! Barnen äääälskar det, Julia var lite skeptisk i början men nu tycker hon det är supermysigt! Göran har ju en nyare skoter och jag har fått låna en skoter av svärfar, modell äldre... Men den duger alldeles utmärkt åt mej att puttra omkring på! Å på min finns det plats så vi kan ha med oss matsäck å sånt oxå!
Tillbaka till i söndags... Vi drog i väg på fm... Svärfar var oxå med... Var borta nästan hela dagen! Hugo passade på å ta sin middagssovning på skotern oxå ;). Somnade framför mej och åkte så en stund, sen stannade vi för lite fika å då lade jag över honom på farfars skoter å så sov han vidare ett bra dag till!

En av många fika pauser...

Sover sött!

Underbar utsikt! Värre var det att komma upp dit ;)

Galning!

Egobild på mej själv!

Skoterleden gick bla på kraftledningsgatan!

Till nästa år kan hända att jag kommer att köpa en skoter oxå! Hoppas verkligen ekonomin tillåter det! Är ju så mysigt att ut å åka tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ååå va härligt med skoter! Jag vill oxå ha en!:-)

2011-03-16 @ 21:55:54
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: emma

åå va mysigt!! :-)

2011-03-18 @ 20:18:59
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0