Postis Per...

Min älskade lilla skithög till son vaknade strax för kl 24 i natt! Var helt otröstlig, ville inte sova med oss... Till slut så börjar han ropa efter Päääär... Då vill han kolla på postis per... Först säger jag näää Hugo det är ju natt, men så ger den supertrötta mamman med sig... Jaja! Du ska få kolla på Per... Bäddar ner honom i sin säng å knäppe på Postis Per... Sonen blir tyst å jag går å lägger mej å säger åt mej själv att vakna om en timme... Så klart så vaknar jag drygt en timme senare å går in å knäpper av filmen... Haha! troligen var det så att eftersom Hugo somnade framför tv:n till postis per i går kväll så ville han ju så klart se det på en gång när han vaknade, sen om det var mitt i natta eller kl 7 på morgonen gav han planka fan i...

En annan lite roligare sak var att jag fick min nya mobil levererad i går... Snabb sevice kan jag lova... beställde på tisdagen å fick den på onsdagen... Men vilken jävla telefon sen, blir halvt tokig på den... Fattar inte mkt alls av den kan jag säga... Är ju som en lite dator som är helt oinstallerad typ... Försökte få lite hjälp av brossan över telefon i går... Gick så där! Men Cissi har en likadan så kanske måste hälsa på henne  nån dag ;)
HTC Wildfire
Så ser den ut! Ska åka på elgiganten å kolla om det finns nån liten "väska" av nåt slag att ha den i, annars är det inte mkt kvar av displayen efter ett tag!

Ska alldeles strax åka till jobbet så ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Marion

Usch, avskyr allt med pekskärm.. Andreas telefon kan jag kasta i väggen då den aldrig gör som jag vill (eller det kan ju vara så att jag inte fattar hur man får den att göra som man vill ;) ), så den rör jag helst inte ;) Haha!



Hoppas du kan reda ut hur man får den att "funka" ;)



Kram

2011-03-17 @ 09:51:56
URL: http://noiram89.blogg.se/
Postat av: emma

jag har också sån telefon :-) jisses va segt de va att skriva sms i början, snacka om att man va kortfattad! haha.. men sen vänjer man sig :-)

2011-03-18 @ 20:23:42
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0