Magsjuka...

Men än så länge har vi klarat oss... Lämnade nyss Hugo hos dagmamman och fick reda på att 3 av hennes 6 barn låg sjuka, och hos Anneli ( den andra dagmamman) låg 2 barn sjuka... Vill inte vill inte vill inte... Skulle verkligen inte tro att vi kommer att klara oss... Det är bara en tidsfråga om var & när... Är ju inte nå vidare kul om ens unge spyr hos dagmamman/skolan eller i bilen eller nåt... Å Så tycker jag det är extra drygt när dem är så liten ( som Hugo) att dem inte fattar att man springen på toa å spyr liksom...
Sitter alltså här med magont ( som jag alltid får när jag får höra om magsjuka) nu å ska strax åka till jobbet... Kommer att hoppa högt varje gång telefonen ringer...

Ska gå ner å sprita in hela mej i handsprit nu tror jag!


Kommentarer
Postat av: Marion

Usch, tvi och fy för magsjuka! Håller alla tummar och tår för att ni slipper!



Kram

2011-03-03 @ 22:00:21
URL: http://noiram89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0