Heeeelg!

Äntligen helg å det känns super, är aptrött så det är välbehövligt med lite ledighet... I helgen åker vi ner till Ockelbo på vintermarknad... Barnen & jag tar bilen medan Göran tar skotern den tokern ;)
Hoppas på finväder i helgen, behöver lite sol jag känns det som!!! Just nu blåser det som bara sjutton ute men det hinner sluta tills i morrn bitti för då har jag minsann beställt solsken, vindstilla och 5 plusgrader!

Ha en fin helg!

Kram!


Avslutar med en bild på mina 2 troll & en av deras tremänningar ( börjar bli rätt många nu). Alva heter sötnosen å är min kusin peters dotter!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas ni får kul på marknaden =) Lite mysigt är det ju med allt ståhej. Och så håller jag tummarna att ni klarar er från magsjukan! (Blä)

Kramen =)

2011-03-05 @ 08:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0