Frissan!

Snart drar vi ner till Ockelbo, jag & Julia ska klippa håret! Var typ 9 månader sen sist så det behövs verkligen! Har ju för fan hur risigt hår som helst å nu SKA det AV! Rätt mycket i alla fall! Vill ha en enkel frisyr å inte så långt som nu, för som det är nu hat jag ALLTID uppsatt å det vill jag inte. Det ska klippas så pass mycket att jag inte kan sätta upp det.
Julia däremot vill inte klippa nåt, men lite ska jag minsann se till att det försvinner, hennes hår är som en risbuske det med!

Ha en bra dag kompisar!

KRAM <3


Kommentarer
Postat av: Marion

Ja, det kommer bli ruskigt skönt med dagtid, har jobbat kväll, skift och helg i ett år snart, så det kommer bli toppen.



Du får arbeta dig upp och tjata, det brukar fungera ;)



Kram!

2011-03-02 @ 09:03:02
URL: http://noiram89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0