Så kan det gå...


Min lilla vilde skrämde livet ur mamma å pappa på torsdagkväll... Busade med storasyster å hoppade ner från armstödet på soffan å rätt in i den murade öppna spiset... Resultatet blev ett 5 cm brett jack i pannan & myyyycket blod! Blev ett snabbt besök på akuten för lite limmning & tejpning! Gick jättebra å han var sååå duktig vår lilla kämpe!!! Belönades med favoritglassen efteråt! Vi böt "plåstret" i går å det ser ut som om det läkt ihop fint! Var dock lite svårt att få bort det då komressen fastnat i såret så det blev en del tårar! Både på mamma & son :)
Hoppas att han inte får ett alltför styggt ärr...

Nu ska jag skutta i säng!

Natti natti vänner!


Kommentarer
Postat av: carina

Ush,stackars liten!

Kom ihåg att anmäla till försäkringsbolaget(om han är försäkrad) så får han troligtvis ut en sudd.Kan han göra något åt ärret när han blir äldre!!!

2011-07-27 @ 15:36:19
Postat av: Emma

Men oj! Det här har jag missat helt! Så går det när man är utan dator i några månader...

Stackars Hugo =( Tur att det gick bra efter omständigheterna! Men jag förstår att det var otroligt läskigt för dig och Göran! Man får ju ihållande hjärtsnörp bara dom snubblar över en tröskel!

Massa kramar till er

2011-08-11 @ 21:01:07
URL: http://allthelittleflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0