Paus!

Tar en paus från solen en stund å går in i skuggan ett tag! Julia har Thea här å dem leker med barbie tror jag... Hugo kollar på Rorri!

Nu har nämligen lilleman åkt på vattkoppor så man är måttligt isolerad... Han är inte ett dugg påverkade som Julia var, han har kanske max 15koppor och är lika vild o galen som vanligt.
Det roliga i alltihopa är att jag råkar ha semester denna vecka, men då tänker jag ta ut vab i stället...

Förästen! Ingen som behöver en babyvakt?! Har en som ligger på blocket just nu!

400:- vill jag ha för dem! Inte alls mkt använd!!!

Denna vecka blir lugn sen så jobbar jag 2 veckor ( 28-29) men då har G semester, sen har vi semester v 30 båda två, å då bär det av upp till Boden! Lääääängtar efter storebror nu!!!
V31 är jag ledig oxå men det är inte G... V36 har vi oxå semester å då blir det en utlandsresa! Jihoooo!!!
Vet inte om jag ( vi) tagit oss vatten över huvudet som tar med oss våra vildbasar utomlands... Men det går väl som det går helt enkelt! Jobbigast känns ju såklart flygresan! Tur att mor & far oxå ska med!!! Lääängtar dit oxå!!!!
Det är ingen resa bokad ännu men det blir antagligen Mallorca!

Nä nu ska jag ut å steka lite fläsk igen!!!


Kommentarer
Postat av: emma

ååå va avis jag blir! härligt med utlandsresa! :-)

2011-07-06 @ 21:24:25
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Frida

Men så härligt! Tycker att alla jag känner har massa resor och semesterskoj i sommar. Alla utom jag som bara får gå här hemma och trampa och vara jättegravid.. Som tur är får jag ju en stor skatt för mödan :-P Hoppas ni får vara friska och pigga när ni ska på äventyr =)



kramar kusin

2011-07-10 @ 19:14:29
URL: http://fridahelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0