Måndag!

Har nyss lämnat mina 2 älsklingar på skolan & hos dagmamman, mellanlandar lite snabbt hemma innan jag drar vidare mot Bollnäs... Jobbar 11-19 i dag!

Helgen har bestått av jobb på lördagen, och i går söndag var vi först på kalas i Fly. Hanna hade fyllt 11 år så då fick vi komma på kalas! Alltid lika trevligt! Å gott!!! Barnen lekte som sjutton som vanligt... Hugo som var ensam kille bland ett gäng tjejer trivdes... Ja Wilmer var ju oxå med så klart men än så länge så springer inte han runt å dansar... Skoj hade dem i alla fall!
På em i går så kom lillebror & sara upp å nån timme senare kom mamma & pappa oxå. Vi käkade lite tillsammans & hade det mysigt!

I dag när jag vaknade kände jag mig så himla trött, undra om det är nån jäkla förkylning på g.... Känner av lite uvi oxå så jag ska svänga in på Willys innan jobbet å köpa tranbärs juice som ska vara bra mot uvi har jag hört! Vill INTE bli sjuk!

Nä, nu ska jag göra mej i ordning! Ha en bra dag! Bye bye!

Bättre sent än aldrig, men nu kommer lite dåliga mobilbilder från sjukhusvistelsen i julas!

Hugo i sängen på vårt rum. Vi har nyss kommit upp på avdelningen...

Riktigt pigg när man fått alvedon :)

Myser med mamma...

Klen liten kille som ska ligga PÅ mamma så hon inte går i från honom...

Orkar leka lite ibland...

Men oftast så låg han så här... ( inte likt Hugo...)

Isglass är skönt mot ond hals!

Tittar på film!

Leker i sängen!

( gick inte att rotera bilden) Hugo har ställt upp alla fina masikner i fönstret å är riktigt nöjd!

Äter lite mat första gången på läääänge!



Hugo skottar algrens bilar med traktorn ( Mkt fantasi fick vi ha för att inte ha sååå tråkigt)

Dagen före Julafton kom Julia & Göran upp! Lite syskonmys framför tv:n

Ännu mera "snö"skottning



Dem 2 isolerade ;)

Glada över beskedet att vi får åka hem!!!


Kommentarer
Postat av: Marion

Fy vad maktlös man måste känna sig :(



Och vad liten och ömklig han såg ut, lilla skrutten :(

2011-01-24 @ 16:11:24
URL: http://noiram89.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh jag grinade en skvätt! Stackars Hugo =( Måste ha varit enormt jobbigt för dig att vara ensam med honom där på sjukhuset och försöka hålla humöret uppe - utan att ens veta om ni skulle få komma hem till jul. Dom får ju inte bli riktigt sjuka dom där små.



Skönt att han är återställd nu och har börjat snacka i alla fall =D Stora killen!



Massa kramar till er

2011-01-28 @ 06:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0