Glad!

Känner mej riktigt glad i dag! Vet inte riktigt varför men jag trivs så bra med tillvaron just nu!

Trivs bra på jobbet, det funkar så bra på skolan & fritids för Jullan & Hugo trivs som fisken hos Lisbeth! I morse hade han inte tid å ge mej någon kram när jag lämande... Bara en sån sak gör mej så himla lycklig!!! Då känns det bra att åka till jobbet! Å känner mej extra kär i min älskade gubbe oxå i dag! Tänk att man känner så himla mycket för varandra fortfarande efter över 11 år!!! Men kärleken växer väl med åren kanske! Å bara man tittar på våra 2 busar blir man ännu kärare ;)

Alldeles strax ska jag dra till jobbet, ska ner på stan en snabbis å köpa lite långkallingar å busen... Han leker hål på knäna på dem ;)

Ha en underbar dag mina vänner!!!

Mina goungar i ån i somras!!! Nu vill vi väl gärna att våren ska komma va?!


Kommentarer
Postat av: Marion

Våren kändes tidigare i veckan inte alltför avlägsen, men när jag vaknade till spöregn i morse och nu kräksnöar det... Ja, jag vet inte jag.



Skönt att känna lycka, att trivas med sitt jobb och att du fortfarande är kär ;) Det är en härlig känsla det!



Kram!

2011-02-03 @ 10:37:32
URL: http://noiram89.blogg.se/
Postat av: cissi

Härligt att du mår bra vännen min=)! Och att allt löste sig till det bästa tillslut!



Kraaaaaammmmmm

2011-02-03 @ 12:41:19
URL: http://cillaz.blogg.s
Postat av: Frida

Va härligt att du känner så <3



Kram på er!

2011-02-03 @ 21:52:46
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0