Bvc

Ska snart dra ner till BVC å mäta & väga Hugo. Vill kolla upp hur det ser ut nu efter alla dessa sjukdomar, skulle tro att han gått ner lite...

Efter det blir det stan en sväng, köpa present till Julias kompis som ska ha kalas i helgen. Sen har jag lovat Julia fika på symfoni. Vill visa henne vart mamma jobbar numer... Julia fick vara ledig från förskolan i dag! Skönt å ta det lungt lite... Gäller att passa på detta år å vara ledig nångång i bland för nästa år när hon börjar "riktigta" skolan är det skolplikt... Alltså inte lika lätt å vara ledig bara sådär ändå!

Å i kväll blir det me & i party nere i Fly!!!  Skoj!!!
Nån som vill hänga på?!

Nä, dax å fixa till lilleman så han är fin tills han ska tilll Annelie ;)

Uppdatering 14.15.. Allt såg bra ut på Bvc å min lilla kille hade gått upp i vikt till min stora glädje :) Vägde nu:14045gram ( sist 13675 för 5 månader sen). Å längden var 91cm ( sist 88.5). Annelie tyckte även han hade blivit lugnare å inte lika "vild" som förr... Leker mycket mer nu å poar på tyckte hon :D Å det tycker jag oxå att han har blivit plus att han börjat prata mera. I alla fall så fick jag veta "lite" svar ang vad Hugo hade för sjukdom i julas när vi var inlagd... Han hade tydligen halsfluss i alla fall! En elak som sjutton sådan! Var skönt å veta vad det var för fel, sen hade han ju öroninflammation oxå...

Storasyster fick oxå väga sig ( för skoj skull) hon väger nu 27.6 kg och är 124cm lång! Annelie tyckte hon blivit mycket mer lång smal än förut, och jag tror hon inte gått upp mer än ca 2 kg på typ 2 år och det är väl normalt, eftersom julia varit sååå mullig förut så är det bra om hon smalnar av lite, men inte nå mer än vad det är nu tycker jag!

Efter Bvc så åkte vi ner på stan å åt lunch + efterrätt på symfoni och det gick till min förvånelse jättebra med båda barnen själv. Det brukar vara en mardröm :)


Kommentarer
Postat av: Marion

Kul att höra att dagen varit bra och att allt såg bra ut med barnen :)



Kram

2011-02-09 @ 16:27:43
URL: http://noiram89.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilken mysig dag ni verkar ha haft! Ibland så har man turen att det går bra faktiskt att ta med båda;)

Roligt det där med vikten på Hugo. Edwin ligger inte mycket efter, 13,7 kg:) Han gick oxå ner när det var så mycket strul med bajseriet. Men det verkar ha vänt nu:)

Ha´t gött! KRam

2011-02-10 @ 22:23:43
URL: http://livetimo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0