Resfeber!

Mmmm verkligen! På lördag så drar vi! Å jag har miljoners saker å göra eller egentligen inte, huvudsaken jag har familjen, pass & pengar med typ... men som den jävla planeringsmänniska man är ska man ju planera allt i minsta detalj och ha stenkoll på allt! Blir ju alldels svettig av det här, är väl ingen som tackar mej för att jag håller på så här... Ska försöka slappna av å tänka att det ordnar sig för det gör det ju faktiskt, måste ju inte ha med 723 t-shirts åt Hugo utifall han skulle spilla på sig, bara å köpa en ny eller sköja upp en tröja för sjutton... Gaaaa vad tokig jag blir på mig själv! Hoppas jag verkligen kan slappna av när jag väl är där, eller jo det har jag tamej sjutton bestämt mej för att jag ska göra! PUNKT!!!

Men helt UNDERBART härligt ska vi ha det!!!

Puss å kram på er!
Alcudia


Kommentarer
Postat av: cissi

sola mycket åt mig=)

2011-08-30 @ 17:05:33
URL: http://cillaz.blogg.s
Postat av: Emma

Ja herregud, bara ni får med rätt människor, pass och plånbok så löser allt annat sig ska du se ;) Ni ska ju bara ligga å slappa vid poolen å ha det gött, då behöver man inte så mycket kläder! (observera att det är jättelätt att säga åt andra människor att slappna av även om man själv är värsta controllfreaken =P)



Hoppas ni får en underbar resa!

Kramar

2011-08-30 @ 20:21:33
Postat av: linda

Åh vad härligt, vart ska ni?



Vi åker till turkiet i slutet av september. Har samma problem som dig med kläder men tänker ta med lite tvättmedel så vi kan tvätta upp om det behövs så slipper vi ta med en massa kläder. Om det krisar sig så går det ju att köpa där också ;)



Men det är en miljon saker man måste tänka på känns det som när man ska resa med barn.



Hoppas ni får det bra :D

2011-08-31 @ 18:20:57
URL: http://lindbergmasalin.blogg.se/
Postat av: Marion

Vad härligt med semester!



Sist vi reste bort så tog jag bara med mig några ombyten, pengar och pass... Men då är vi ensamma också, blir ju lite mer om man är 4 stycken...



Hoppas du kan slappna av och njuta av er vistelse! :)



Kram!

2011-08-31 @ 21:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0