Ledig!

I dag är jag å lilleman lediga, håller på å tvättar å gör massa saker man "måste" hinna med när man är ledig, inte kul tycker jag! Men lite roligare blev det när vi fick hem 3 nya maskiner i går! En tvättmaskin som snurrar för 2:a gången redan, torktumlaren ska få tumla sängkläderna sen & en tvättmaskin som ska komma på plats i kväll. ME LIKE!!! Tvättmaskinen tog 2 kg mer än den andra och det märks verkligen! Att man kan bli sååå lycklig för lite nya nyttomaskiner!!!
SverigeTvätten-10-2
Tvättmaskinen

 Hittade inga bilder på dem andra men diskmaskinen är svart i alla fall, passar in med våra mörka bänkskivor :)

Snart ska Julia hämtas från bussen, sen hem å dammsuga tror jag!

I morrn ska jag på BVC med Hugo sen är det jobb hela helgen som gäller, ska hinna med en liten fest på lördagkvällen oxå, trevligt!!!

Ha det bra så länge allihopa!


Kommentarer
Postat av: cissi

Diskmaskin menar du väl;-) jag kommer över med lite tvätt nu när du tycker det är så roligt att tvätta:-D

2010-09-17 @ 06:50:04
URL: http://cillaz.blogg.se/
Postat av: Catta

Ja men precis! Klart jag menade diskmaskin, är så exalterad så jag skriver fel ;)

2010-09-17 @ 10:41:05
URL: http://catttaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0