Fredag!!!

Snart ledig helg!!! Såååå skönt, men först ska jag jobba lite. Vi har trubadurkväll på Bangården i kväll. Plus att vi serverar Tacobuffé, och jag tog på mej att jobba i kväll fast jag borde jobba morgon. Tycker det kán vara lite skoj att jobba när det är nåt "speciellt" som händer! Så det ska bli skoj!
Men jag tror att jag måste ta å lägga mej i soffan å vila en stund nu medans Hugo sover, eftersom han vaknade 6.30 i morse så blir det en lååång dag innan jag är hemma i natt...
Julia har studiedag å är hemma i dag & jag börjar inte förrän 17.30 så det känns helt okej, då har ju Göran hunnit hem å vi slipper ha någon barnomsorg...
Näpp, vila var det! På återseende!


Liten bild på mina söta barn som har eftermiddagsfika i lekstugan härom veckan!


Kommentarer
Postat av: Marion

Tjoho, jag kom in! Den är inte stängd! :D

2010-10-04 @ 10:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0