Chock...

Ja nu blir det 2 inlägg på 2 dagar, helt otroligt chockande... Tänker tillbaka på när jag var mamma ledig, då skrev jag ju typ varje dag.. Hinns inte med lika ofta numer, fast jag bra gärna skulle vilja, för jag tycker det är riktigt kul å ännu roligare å gå tillbaka å läsa som en dagbok sen...

Har skickat i väg Jullan på bussen, hon stod å hoppad av lycka ( tokig tjej) när bussen äntligen kom... Skönt att hon inte vantrivs på skolan! Dem skulle ha skolfoto i dag. I går duschade hon å sen gjorde vi flätor så hon var lockig å söt i morse. Blev klänning, bolero & leggings i dag! Så fin tjej!!!

Lille Hugo har jag nyss skjutsat till dagmamma. Han var arg för att han var tvungen att gå in till lisbeth, han ville vara ute å leka på en gång i stället ;) Han älskar verkligen att vara ute!

Själv ska jag åka ner på satn å göra lite ärenden. Posta ett paket åt G, köpa present ( Julia ska på buspalatset på barnkalas på söndag), kolla på vinterkläder åt Julia, leta fleacekläder åt Hugo... Får se om jag hittar nåt av allt jag ska ha!

Ha en kanoners dag vänner!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Är så glad att du bloggar lite igen =) Här har man troget kollat bloggen varje dag sedan din födelsedag och nu kommer belöningen med lite uppdateringar haha! Fint att ni mår bra allihopa <3

Massa kramar från kusinen (som inte heller orkar blogga så mycket just nu =P )

2010-09-08 @ 12:29:25
URL: http://allthelittleflowers.blogg.se/
Postat av: cissi

Men hallå nu jäklar vart det fart i fingrarna på dig:-D

2010-09-08 @ 14:04:58
URL: http://cillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0