Trött & skallebank!

Skulle kunna döda för en sovmorgon just nu! Jämt (å då menar jag jämt) när vi ska till jobb & dagmamma får jag väcka båda barnen kl 6.15. Julia är då skitsvår att få upp å det är ett evigt tjatande... Men nu har jag varit ledig både i går och i dag så då kunde man ju hoppas på sovmorgon men icke... I går vaknade Hugo kl 6. Sprudlande glad å ville absolut inte somna om med mamma... Grr... Å i dag så kom Julia glatt upp kl 6.30 å ropade högt å tydligt Hej då pappa nerför trappen... Å en halv sekund senare vaknar lillebror, of course... Låter fruktansvärt bitter, ja vet... Men en ynka liten sovmorgon hade ju inte varit fel, å då menar jag inte till 10 eller så, men gärna till halv 8 eller nåt. I helgen jobbar jag oxå så då är det bara att se glad ut å kliva upp...
Tror det är hög tid att barnen får sova borta en natt!!! Mormor & morfar känn er träffad ;) Skulle även behöva göra en rejäl storstädning här hemma, det bara går inte att städa med en Hugo Westlén i familjen... Han är överallt å ingenstans å bara röjer!!!

I går var vi i alla fall på Aquarena i söderhamn med Linda & William! Trevligt värre!!!! Men min son måste bara vara den vildaste ungen på denna jord... Skitglad hela tiden men absolut inte ett dugg rädd för nåt... Tur att Julia var rätt så duktig å lyssnade på mamma i alla fall! Hihi!

Nä nu måste jag ta å göra ett ryck när vilden sover! Har lovat svärfar lite morotskaka till helgen så det ska fixas & på eftermiddagen kommer Yo ( svärfars sambo) å ska lära mej att göra vårrullar, som vi ska mumsa på i kväll!!! mmmmm säger jag bara!

Fan, det funkar inte att rotera bilderna... Grr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0