Fredag!!!

Äntligen!!! Som jag har längtat! Är gristrött efter veckan! Var i och för sig ledig tis-ons men då drog jag å barnen till ockelbo hade det bra. När man åker dit vill amn hinna med såå mycket som möjligt, så vi hann träffa brosan & Sara, gå 2 prmenader á 1 tim, hälsa på min morfar, shoppa lite ( japp det finns många roliga affärer i Obo) och så hann vi med en del myyys oxå! Sen resten av veckan har jag jobbat & barnen varit hos dagmamman. Göran åkte på feber så han låg sjuk från söndag till torsdag... var sååååå synd om honom ( host host)...

Nu sover alla utom jag och jag behöver verkligen sova jag med nu känner jag! Helgen blir lugn... Poa på lite hemma i trädgården och så... Mycket annat händer det inte så är det nån som har tråkigt är det bara att kika förbi ;)

Ha en bra helg! Får väl se om det blir nån uppdatering med lite kort snart... Har blitt så fruktansvärt dålig på det här ett tag... Men kanske tar å gaskar upp mig snart igen! Ses!!!


Kommentarer
Postat av: emma

Synd att man e utan bil annars hade jag lätt kunnat våldgästa er :-) såå tråkigt när sambon jobbar dygnspass å alla andra donar på med sitt.. :-/

2010-05-08 @ 09:32:16
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: Emma

Ja haha guud va dålig du blivit på att uppdatera ;-) Men vad sjutton, jag hinner ju knappt titta åt datorn på dagarna ens - och jag har bara ett litet barn, du har ju två!



I alla fall åker jag o Alma upp till ockelbo på fredag och stannar till på tisdag. Kanske vi kan göra ett nytt försök till att träffas? Beroende på hur du jobbar/orkar och så =)



Kramar

2010-05-10 @ 19:26:44
URL: http://allthelittleflowers.blogg.se/
Postat av: Marion

Nej, jag begriper inte var tiden tar vägen!? Pust.. Om det fortsätter i den här takten så är man ju pensionär snart med hur mycket fritid som helst.. Eller!?



Ha det bra!

2010-05-11 @ 21:29:45
URL: http://noiram89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0