Livet är bra härligT!!!!

Solen, skiner, jag är ledig (dock bara i dag, sem om 1 vecka) och i dag ska jag & barnen åka hem till mamma & pappa över dagen!!! Semestern är inom räckhåll å jag LÄNGTAR!!!!

Blir dock inget långt inlägg från mej men allt är bra här i Rehn-Larses å det finns sååå mycket annat att göra & som jag vill göra än å blogga för tillfället, så denna sommar blir det nog inte många inlägg från min sida... Om jag inte får nåt ryck å kommer i gång igen då...

Min älskade Lillebror Rickard fyller 23 år i dag! En av anledningarna till att vi¨åker ner till Ockelbo i dag!!!


Rickard & Hugo i fjol sommar!

Ha en riktigt underbar dag mina vänner!!!!!


Kommentarer
Postat av: cissi

Haha ja det hoppas jag verkligen att du får så jag slipper vara ensam om det;-) hihi!

Hoppas ni hade det trevligt i går!



Kram

2010-06-30 @ 07:00:22
URL: http://cillaz.blogg.se/
Postat av: Marion

Vad härligt att du är ledig... Du har också vecka 28? Jag tog en vecka då, så får vi se hur det blir senare i sommar om man gör några utsvävningar och behöver mer ledigt ;)



Kram

2010-06-30 @ 17:33:00
Postat av: Frida

Hahah ja, morgon kl 7 känns lyxigt för oss. Men allt är ju relativt :-P Nä han går och lägger sig mellan 19 och 20 på kvällen. Men det kvittar om han så skulle lägga sig vid 21, han vaknar lika tidigt för det. Vi har testat :-P



Vet inte om det blir någon utgång. Skulle gärna vilja men har ingen barnvakt :/ så vi får se hur det blir.

Förhoppningvis så ses vi ;-)



Kramar

2010-07-01 @ 19:53:13
URL: http://fridahelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0