Fredag!

I morrn kommer ÄNTLIGEN min stora älskling hem, som vi har längtat efter honom. Julia var tvungen att gråta en liten skvätt efter pappa innan hon kunde somna...

I dag har varit en riktigt bra dag!
Började dagen med att sova till 7.30.. Sen var det full fart på lilla H. Jag låg o försökte sova men fick inte riktigt för honom... Han försökte lyfta på mina ögonlock ;)

Vid frukosten kom jag på att det borde handlas, Storhandlas... Inte kul med 2 barn, varav det ena inte vill sitta i kundvagen mer än typ 2 minuter och det andra är rätt duktig på å tjata ;) Så det blev ett sms till svärmor som snällt tog hand om mina illbattingar en stund så jag fick handla i lung å ro. Å tack Bollnäs som äntligen fått Willys! Märks verkligen i plånboken tycker i alla fall jag :)

Efter lunch ringde Anneli ( G:s kusin) å frågade om Julia ville komma å leka med hennes dotter Emma. Om hon ville!!! Anneli kom å hämtade henne å dem skulle åka å bada & hälsa på lammungar m.m.
Så medans Hugo sov middag tog jag en filt, kudde , vattenflaska, chokladbit & bok å gick ut å la mej å solade lite! Underbart skönt! När lilleman vaknat bar det va till Bns med svärmor för lite födelsedagsfika hos hennes syster, hann även i på systemet, mobackes & dollar en sväng. Fick 2 fina blommor av svärmor som jag sen köpte amplar till som nu hänger fint på våran bro! Blev sååå nöjd!

Julia kom hem nöjd & glad kl 18.30. Sen blev det en sen middag + lite fredagsmys innan lilleman fick hoppa i säng. Julia & jag spelade lite kort ute på bron innan hon fick krypa till kojs. Å nu är det snart dax för mej med känns det som!

Slänger in lite bilder från massa olika tillfällen...


Badpojken som plockat blomma till mamma

Inte helt fel med egen badplats ;)

Hugo gillar att springa i och ur vattnet hela tiden! Puh...




Julia i sundsvall, stannat för fika paus på resan upp till Boden.

Julia & jag bak i morfars bil.

Glasspaus


Björn ( gör en ful min)  & Jossan! 

Julia & Assar myser

Mamma & pappa i en av Bodens roliga lekparker...

Julia & Björn spelar wii

På vägen hem passade vi på å bada i pite havs bad, kallt men fint!

Åkte över Höga kusten bron

Rätt cool bro tycker jag!

Kusinerna Bus! Ville & Hugo

Hugo chillar hemma hos mormor & morfar



Mina goa ungar

Puss på er!

Natti
natti!


Kommentarer
Postat av: cissi

Haha tror inte det då:-P

2010-08-03 @ 11:38:19
URL: http://cillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0