Tisdag

Här hemma är det lite sjukstuga just nu... Julia har ont i halsen, jag misstänker halsfluss. Ska till doktorn på eftermiddagen så vi får väl se om det blir pencellin eller ej... Hugo hade feber i går och även lite i går. I går var göran hemma å vabbade och i dag börjar jag 15.30 så då kommer han hem tidigare eller så kommer Yo och är barnvakt en stund.

Ja, vad har hänt sen sist då!? I lördags skjutsade jag ner barnen till Ockelbo, Cissi & Thea följde oxå med. Vi handlade lite scrapbookinggrejor på tobakshörnan och på eftermiddagen bar det i väg hemåt igen utan Julia & Hugo. På kvällen var G & jag ute å åt på Take Off. Riktigt mumsigt! Sen var vi upp till Freluga å hälsade på Michael & Helena. Riktigt trevligt! Blev bjuden på lite vin å det satt ju inte fel kan jag säga!

På söndagen gick vi upp tidigt för att ta en tur med skotern! Vi var 6 skotrar som styrde kosan mot Gopen. Grillade och hade det mysigt. Tror det blev drygt 4 mil på skoter... På kvällssidan kom mamma & pappa upp med barnen.

Helgen har varit riktigt bra trots lite feber å halsont. Hoppas det går bra hos doktorn för Julia!!!

I morgon var det tänkt att Hugo skulle få sin andra spruta mot svininfluensan men jag vet inte om han får ta den nu när han har/haft feber... Ska nog ringa Annelie i morgon å höra...  Var tänkt att vi skulle träffa Anki, Nathalie & Maxen i morgon oxå, får se hur det blir med den saken oxå... Hoppas på att det inte är halsfluss utan vanligt halsont!!!!

Fortsätter med lite kort för nu verkar det funka igen...

Förväntansfull framför granen, ja, Julia alltså inte Göran ;)

Hugo å mormor tänder tomtebloss

Min morfar & storebror Björn

mamma, pappa, Björn & Rickard

Hugo leker med sina nya saker

Julia ser lite trött ut, jobbigt med paket

En av julklapparna var man tvungen att testa ute :)

Å det gick jättebra att åka skidor

Senare på kvällen spelade Julia gitarr för oss & sjöng samtidigt våra favoritlåtar!

Haha! den här bilden tycker jag är riktigt rolig! Julia är helt inne i tv:n medans lillebror är helt inne på att käka upp Julias choklad tomte!

och tillslut fick han smaka!!!

hugo fick en bil av farmor & Arne i julklapp! En egen Volvo!

Morgan & Julia är ute i snön & leker

Lillkusinen Vilgot, alltid såå glad!

Hugo gillar att leka i bokhyllan

Gillar även att softa i fotöljen

Julia redo för skotertur med pappa!


Sååå... Nu blev det en hel del bilder! Nu ska jag försöka fåp min son att förstå att han måste sova en stund!!!




Kommentarer
Postat av: kusin emma

Ha ha skitrolig bild på Julia, Hugo och chokladtomten! Men jag sympatiserar helt klart med Hugo, det var snällt av Julia att dela med sig =)



Hoppas det inte är halsfluss för Julia =( Det är inte roligt! Jag hoppas dom kryar på sig snabbt!



Kramar

2010-01-20 @ 09:13:21
URL: http://allthelittleflowers.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vad många fina bilder!! :)

Kram

2010-01-20 @ 14:46:28
Postat av: emma

tråkigt när de är sjukligheter hela tiden!

Hoppas ni kryar på er!

Roligt me lite bilder :-) Klockren den med chokladtomten! haha..

Har man fått ut information ang andra sprutan på svininfluensan? jag har ingen aning alls om nånting känner ja :-/ första gången fick man ju ut en lapp ang tider...

kram

2010-01-21 @ 10:33:45
URL: http://www.hansson-linden.se/WP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0