Måndag!

I dag var det dax för jobb igen efter 4 dagars ledigt över nyår, dem dagarna har gått sjukt fort å fråga inte vad vi har gjort för det kommer jag inte ihåg ;) Har haft grymt snälla barn i alla fall som sovit till 8-9 tiden varje morgon! Sååå skönt!

Nyårsafton var lung å mysig! Var här hemma, hade sällskap av Anneli, Jocke & Emma. Åt go mat å bara mööös!!!
Hugo somnade vid 21 men vaknade vid tolvslagen av alla raketerna, men somnade om en lite stund senare.

Det har flyttat in ett grönt monster på vår gård i alla fall, men tror ni jag fått provkört den än då?! Näpp! Men tiden har inte riktigt infunnit sig heller. Ja det är en skoter jag pratar om. Göran & Julia tog en tur till farmor med den alldeles nyss.

Känns som att detta inlägg är osammanhängande och innehållslöst! Men det är nog så det känns i min skalle just nu ;) Är rätt trött när man kommer hem från jobbet och då är det 2 små söta som vill ha all mammas uppmärksamhet. Men nu fick jag lite egentid när Hugo somnat och dem andra 2 är ute på skotern....

Med Hugo händer det en massa just nu! Ord kommer ur munnen och det är full fart hela tiden.
Han flyger fram på sina små ben och har en enorm vilja och när han inte får som han vill protesterar han vilt! Och skalleper börjar få lite fjun på huvudet oxå till våran stora glädje! Han kan klättra upp i soffan och kommer även ner själv & han har även lärt sig hur man klättra ur våran säng.
Favorit orden är : shjäva= stjärna, kacka= macka & kaka.

Den stora tjejen är det oxå full fart på! Har lite styrigt med henne på kvällen, hon förstår liksom inte att man kan härja på å skrika hur som helst när lillebror har lagt sig och sen tar det sån himla tid innan hon kommer till ro och somnar. Men allt har blivit lite tokigt nu när barnen & göran är jullediga men om en vecka borde det ordna till sig igen, för då är det dagmamman som gäller igen...

Nu ringde Cissi så nu ska jag prata lite med henne!
Ha det så bra allihopa!!!


Kommentarer
Postat av: Anki

Gud vad längesen vi sågs nu! Händer alldeles för mycket med barnen. :) Måste träffas snart! Ja, måndag som sagt är jag ledig mellan 11 och 16. Sen var jag ledig ons, tors fre. Nu pratar jag alltså inte om den här veckan utan nästa. :) Den här veckan är jag ledig fredag lördag söndag. Sen vet jag inte hur jag jobbar nu på onsdag. I morgon och på torsdag börjar jag tidigast halv 16 om jag får jobba. :) Hängde du med? :)

Kram

2010-01-04 @ 22:21:56
URL: http://ankiengelbrektsson.blogspot.com
Postat av: Frida

Ja jag hoppas att jag har gjort ett fynd i alla fall:)

Kram på er!

2010-01-07 @ 20:01:11
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: carina Nordgren

hej,nej det är samma lösen,mammacarina

2010-01-08 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0