Lycklig!!!

Snacka om hemomvändning mot för förra inlägget!!! Haha! Mår mycket bättre i dag!!! Sååå skönt! Mina älskade ungar är hos dagmamman så jag får vila upp mig! Känns riktigt skönt att få ta igen sig lite efter alla dessa sjukdomar... Men det är egentligen en fis i rymden motför hur hemskt det är på många andra ställen, på Haiti till exempel.. Julia har oxå hört om jordbävningen, dem har pratat om det hos dagmamman och hon sa till mig en dag förra veckan: mamma jag tycker vi ska ge pengar till barnen på haiti så dem kan få mat å vatten... Mammas go tjej!
Så det har jag gjort! La en slant i en bössa på kvantum!

Å i går satt jag å kollade på spårlöst och sånt ska ju jag inte se på egentligen... Fyy! Jag blir sååå blödig... Tänk er bara tanken att ni måste lämna bort ert/era barn för att man inte har råd att försörja dem. Fy fan va ont det måste göra! Bara vetskapen att man kanske aldrig får träffa sina barn igen får mig att må illa! Såå jag satt där o tittade i går å tårarna bara rann när dem där 2 killarna i går fick träffa sin mamma efter typ 30 år.
När jag ser sånt på tv blir jag såå himla lycklig över mina 2 barn som jag älskar över allt annat på denna jord!!! Att jag vet att dem har det bra och att dem har en familj som älskar dem och att vi har tak över huvudet å mat på bordet för det är inte så himla självklart överallt. Åhh vad jag älskar min familj!!!


Kommentarer
Postat av: Nina

tur att man inte är nå blödig... sitter å fäller en tår på jobbet nu när jag läser ditt inlägg...



vilken härlig bild på din hjärtan! hihi känner föresten igen den blå pyjamasen =)



Kram

2010-01-26 @ 14:05:59
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/
Postat av: Marion

Vad skönt att det vänt, så jobbigt när man är låg och det är jobbigt :(



Kram!

2010-01-26 @ 14:42:24
URL: http://noiram89.blogg.se/
Postat av: Cissi

Så bra att du är på topp igen=) det gillar jag=)

Krams

2010-01-26 @ 19:55:23
Postat av: Emma

Härligt att du mår bättre och är gladare igen! Och vilken mysig bild på älsklingarna =)



Jag förstår precis vad du menar med blödigheten, jag grinar åt typ allt nu =P



Stor kram

2010-01-27 @ 12:24:21
URL: http://allthelittleflowers.blogg.se/
Postat av: Sofia

Man får sig en andra tanke när det händer en sådan händelse som t ex Haiti. Tror man väldigt lätt glömmer bort vad man har här i livet. Men man kommer på att man ska vara väldigt tacksam över vad man har. Jag är precis som dig när det gäller gråtandet,men det är skönt att gråta tycker jag, tror man behöver det ibland.

Jag är glad över attt jag har dig vännen!!!

Hälsa din familj!

Stor kram från mig....

2010-01-28 @ 20:17:42
URL: http://fialiamfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0