Inte kul!!!

Har absolut inget roligt att skriva nu... Bara elände känns det som... I och för sig har barnen tillfrisknat å dem är pigga å glada igen, har lite pencellin kvar att äta. Men nu är det antagligen min tur. Har ont som fan i halsen å huvudet känns stor som en ballong å jag går å knaprar alvedon som värsta knarkaren, hade rätt hög feber i går när jag kom hem från jobbet! BLÄ!!!... Känns det inte bättre i morgon så måste jag nog upp på HC jag med... Hugo fick ju besöka HC i fredags han med. Å det var ju så klart halsfluss för honom med fast barn under 2 år "inte brukar" få halsfluss, men det lyckades han med och fyy vad klen å varm han varit. Men nu har jag fått tillbaka min lilla pigga kille igen :)

Fick reda på en rolig sak i dag! Julia & Hugo ska få ännu en tremänning :) tror det är 3 tremänningar på jäsning just nu varav en kommer vilken dag som helst!!!!  Jättekul!!!

Ja roligare än så här blir inte mitt inlägg i dag ;)

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket och krya på dig!

2010-01-25 @ 14:25:33
URL: http://lindbergmasalin.blogg.se/
Postat av: Kusin Emma

Usch och fy för halsfluss! Har haft det en gång och det var inte roligt =( Skönt att småfolket mår bättre i alla fall. Jag håller tummar och tår för att du har en vanlig förkylning och att den går över supersnabbt =)



Kram på er!

2010-01-26 @ 10:32:37
URL: http://allthelittleflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0