Bildkavalkad!!!


Nu slänger jag in en massa bilder som jag lovat!


Hugo upptäcker granen! Kan säga att det inte var många kulor som fick sitta kvar!

Dagen innan julafton hade vi lilla julafton hemma hos oss och barnen fick öppna julklapparna från Göran & mig.
Julia fick frina röda ballerina skor! Sååå nöjd!

Hugo fick en av många traktorer!

Paket är kul!

Julia in action!

Hugo har fått ett paket hemma hos mormor & morfar på Julafton så han har något att pyssla med i väntan på maten...


Va less jag blir... Nu slutade det att funka ladda upp bilder... Jaja! Får bli fler en annan dag...

I går hade vi finfrämmande en snabbis av Anki & kidsen! Trevligt, synd bara att det blev en så kort stund eftersom jag var tvungen att åka i väg på ett möte, men på onsdag blir det en längre träff!

Nu är det bara 1 dag kvar sen så blir det ledigt i 2 dagar, och vi blir till och med lite barnlediga oxå! Riktigt skönt faktiskt! Mamma & pappa får äran att ha hand om skitungarna mellan lördag och söndag. Göran å jag ska tat lungt å så ska vi ut å åka skoter på söndagen! Ska bli riktigt mysigt!

Nä nu ska jag hänga tvätt, sen blir det tidig kväller! Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka mysiga bilder! =)

Det ser precis ut som det kan vara Noa som står vid granen, de har samma hårsvall ;)

2010-01-14 @ 20:44:47
URL: http://fridahelin.blogg.se/
Postat av: Kusin Emma

Härliga bilder och Julia är så himla lik sin mamma ;-)



Gud vad kul att åka skoter! Det saknar jag =) Hoppas ni får riktigt mysigt ute i naturen. Här nere ska det byggas IKEA möbler i helgen, det brukar ju alltid vara roligt he he



Kramar

2010-01-14 @ 22:13:12
URL: http://allthelittleflowers.blogg.se/
Postat av: Cissi

Du glömde att du ska umgås med mig ju;-) hihihi längtar tills i morgon ska du veta!

Kramz

2010-01-15 @ 09:26:55
URL: http://cillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0