Nu räcker det!!!

Bara hatar snön just nu!!!! Tycker det har kommit alldeles fööör mycket nu! Allt blir såå jobbigt! Skotta, sopa av bilen å ta sig fram på vägarna är sååå drygt! Just nu bara vräker det ner här! Å jag bara gruvar mej för att åka till jobbet i eftermiddag! Pratade med Fransson som bor i Mo ( söderhamn) och hon kom inte ens från gården med bilen, hade nog kommit 5 dm där! Att det kommer lagomt med snö gör mig inte så värst mycket men nu RÄCKER det!!! Har ju för sjutton snöat typ varje dag i flera månader nu och varit svin kallt!
SNÄLLA VÅR KOM NU!!!!




Syns inte på korten att det snöar så mycket!
Ser ni ufot ( blixten) jag fick med på båda korten ;)?!







Kommentarer
Postat av: Kusin Emma

Ja gud nu längtar man bara efter vår och tulpaner och en sol som värmer... Eller ja, jag kan ju komma på i alla fall en sak som jag längtar efter ännu mer än det ;-) Men vår står högt på listan!

2010-02-05 @ 21:40:55
URL: http://allthelittleflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0