Nåt kul!?

Skulle verkligen behöva komma i väg på nåt kul! Helst utan barn känns det som! Har varit såå mycket nu med sjukdomar å allt å jag känner mej rätt sliten! Men jag vet inte riktigt vad det roliga skulle kunna vara! Sitter å funderar... Synd är att man jobbar varannan helg å då är det ju liksom inte lönt att hitta på nåt!

Nästa helg är vi i och för sig bjuden på 30-års fest! Ska bli jättekul!!! Hoppas bara vi få tag på barnvakt! Julia är nere i ockelbo hos mormor å morfar för det är vintermarknad där då, sjutsar ner henne redan på fredagen. Men Hugo vet vi inte riktigt hur vi gör med ( Tycker det blir bökigt för morfar att ha båda, mormor jobbar hela helgen.) Till på köpet så jobbar jag nästa helg :( Börjar 8 på söndagen så det blir en riktigt lugn fest för min del... Lite tråkigt när det äntligen händer nåt!

Ja ja... Får väl fundera vidare! Har en skitsur son som står å drar mej i byxorna! Dax att roa honom... Han får nog hjälpa mej att byta sängkläder ;)


Kommentarer
Postat av: Anki

Det är synd att vi jobbar om varann. Annars hade vi kunnat hitta på nå utan barn. :) Långtur med skotern kanske? :) Men jag förstår dej. Känns liksom inte så kul när man jobbar varannan helg att göra nå avancerat helgen man är ledig. Hela helgen försvinner liksom sen är det bara tillbaka och jobba.



2010-02-26 @ 15:38:17
URL: http://ankiengelbrektsson.blogspot.com
Postat av: Frida

Ja men visst! fattar inte att människor orkar lägga ner energin på att störa sej på andras bloggar.

Kram på er!

2010-03-03 @ 15:58:42
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0