Måndag

Är ledig i dag! Skönt faktiskt! Fast känner mej rätt sliten! Hugo är krasslig! Eller sjuk med andra ord! IGEN! Julia åkte ju på nån konstig magförkylning efter halsflussen. Kräktes nån gång och skitkass i magen å ingen matlust! Som ett brev på posten blev ju så klart Hugo dålig med, när Julia äntligen blivit frisk efter 1 vecka! Jippi!!! Orkar rent ut sagt inte med alla dessa jävla sjukdomar mer! Tycker det luktar sjukdom i hela huset! Å jag känner mej riktigt klen fast jag är frisk! Blääää!!! Nu ligger min lilla fis å sover! Å Julia skjutsade jag ner till mormor o morfar i går så hon fick lite miljöombyte ;) och jag lite lugn å ro! Haha! Dagen i dag blir lugn! Ska nog baka lite bröd tänkte jag å sen blir det tvätta och tvätta! Känns bättre om jag får tvätta å städa undan allt, får för mig att alla dessa sjukdomar försvinner fortare då. Jätte positivt inlägg! Men men, that´s life!
 
Har efter drygt 1 år lagt in alla mobilbilder på datan. Så här kommer några! En del nya en del gamla!

Mina älskade goungar i snön häromdagen!

Skottade av lite snö från lada taket i lördags!

Var riktigt glad att det inte var jag som satt där uppe! Hua!

Julias skridsko debut!!!

Kan inte förstå hur fort det här året gått! Hugo alldeles nyfödd!

Och nu, en stor glad grabb!!!

Nä just ja, tillbaka till tvätten... Suck! På återseende!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej!!



Nu har ni fyllt er kvot med sjukdomar för i år, så nu kommer ni vara friska resten av året! ;)



Vi har oxå haft rundgång på förkylningar, avlöst varandra hela tiden, men klarat oss från magsjuka, peppar peppar!



Tiden springer iväg sjuuukt fort, Vilgot blir ju ett halvår idag!! Han som alldeles nyss föddes.



Ha det så bra så ses vi snart hoppas jag!

Kram/Cicci

2010-02-08 @ 13:19:53
Postat av: Nina

Tackar tackar! Ja det är så där man får se ut på den salongen =)



Ska ni på stenvallen på söndag?



Kram

2010-02-11 @ 08:41:21
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0