Jahapp...

Är väl inte förvånad direkt, turen har ju inte varit på vår sida den här vintern :(  Här är vi alltså sjuka igen... Är verkligen riktigt slut å less nu!!! Jag som annars är en rätt glad å positiv tjej/tant har nu lessnat rejält!!!
I måndagskväll kräktes både julia & Göran. Har nog aldrig sett varken J eller G så klen. Julia fick jag knappt liv i när jag kom hem i från jobbet på kvällen. Men redan i går var dem piggare. I natt var det min tur. Fy sjutton vad jag hatar att spy. Uäck! Spydde en sväng i morse oxå men sen har jag blivit rejält mycket piggare. Hugo har klarat sig än så länge men det kommer väl i natt eller nåt... Han är i stället snorig, hostig, febrig å allmänt skitgnällig och vill sitta som ett plåster på mig som har ett tålamod lika långt som en tändsticka typ!
Är nån jävla magsjuka som går runt runt tydligen hos dagmammorna, var ett x antal barn hemma nu. Vi blir hemma hela veckan ut nu, måste få död på den här sjukan för sen pallar jag nog inte mera... Bläää!

Riktigt skittråkigt jävla inlägg men efter jag fått skrivit av mig lite känns det bättre! Riktigta I-lands problem det här... Men ett förjävla jobbigt i-lands problem!!! Å till på köpet ska det vara sååå jävla idiotiskt snorkallt oxå så man knappt vill sticka näsan utanför dörren! BLÄ!
Våren var är du?!?!?!?!

Sköt om er!!!



Glömde tillägga att det enda poistiva med alla sjukdomar att jag går ner i vikt! Var år å dar sen jag vägde under 70kilo men i dag så visade vågen 69.5kg... Wihooo! Men bara jag blir frisk så återställer sig nog valkarna oxå! Haha!


Kommentarer
Postat av: Anki

Enda fördelen med att vara sjuk. :) Kanske ska se till att åka på lite magsjuka jag med. Så man kanske lyckas komma i bikiniform till sommaren. ;)



Nej fy för magsjuka! Hoppas att ni klarar er sen!



Saknar er! Hoppas vi kan ses den 4e!



Kram

2010-02-24 @ 19:59:14
URL: http://ankiengelbrektsson.blogspot.com
Postat av: Carina Nordgren

åh,vad jag tycker synd om er.Finns INGE värre än magsjuka,ush!!!! Krya på er och hoppas ni slipper alla sjukdomar sen...

2010-02-24 @ 20:18:18
URL: http://www.carinasliv.wordpress.com
Postat av: Frida

Usch va tråkigt att ni får vara sjuka hela tiden. Men magsjukan går överallt nu. HAr jobbat på flera ställen i både bollnäs och kilafors där magsjukan härjar för fullt. Tror att hela Bollnäs kommun är drabba av det här:/

Här väntar vi fortfarande på att vi oxå ska bli sjuka så vi får de gjort;)

KRYA PÅ ER!

2010-02-24 @ 21:46:06
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0