Vad ska JAG bli när jag blir stor!!??

Funderar å funderar på vad jag vill med mej själv... Ska jag forsätta knega på som vanligt eller ska jag våga bryta å göra nånting helt annat... Men VAD?!?!? Är ju så svårt att hitta något annat när man typ gjort samma sak i 10 år... Måste jag gå i skolan å dra på mej massa studielån för att kunna "bli" nånting annat??? Känner att jag liksom tappat lusten å vill göra nånting som jag verkligen tycker är superkul och inte är lika slitigt för både kroppen å knoppen ;) Har nån något bra tips på vad jag ska jobba med?! Så tar jag tacksamt emot det ;) Vettesjutton om jag ens skulle klara av ett högskoleprov  :(

Mycket tankar nu... Så försöker slå bort dem en stund å tar å viker lite tvätt framför tv:n i stället!!!


Mina fina 2 skitungar


Gör snöänglar




Pepparkaksbak

Lillebror äter frukost! Ojoj ( oboy) är en favorit  och man får absolut inte hjälpa honom ( syns va
;))


Kommentarer
Postat av: cissi

Du kan ju börja som hushållerska här hos oss;-)

2010-12-10 @ 14:21:12
URL: http://cillaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förstår precis hur du känner, eftersom jag själv också tänker i dom banorna!! Usch, man tänker, funderar, klurar tills man blir alldeles knäpp... :/

Hoppas du får det lättare att "välja" än vad jag har det... :)

Kram!

2010-12-12 @ 20:45:46
Postat av: Cicci

Det var jag som skrev förra inlägget. Namnet försvann ;) /CICCI

2010-12-12 @ 20:46:29
Postat av: Marion

Jag köpte dom på Lindex för 89,50:-, SKITBRA! Dom hänger vid de "vanliga" och det står "Firm" på dem, kan verkligen rekommendera dem... Trodde inte att det skulle funka, men hej vad jag bedrog mig.

2010-12-19 @ 07:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0