VAB

Ja i dag blev jag & Hugo hemma! Han har hostat i flera nätter nu å snorar som sjutton så det kändes bäst för honom att få vara hemma å vila i dag! Just nu sover han en stund, han var vaken före 6 i morse så han får nog sova 2 gånger i dag. Tänkte försöka ta mej en promenad lite senare. Bädda ner lilleman i vagnen så han oxå får lite frisk luft! Känenr mej hängig jag med men det är antagligen för att jag sovit kass dem 2 senaste nätterna. Blä, vad jag hatar hosta! Å inte hjälper de hostmedecinerna jag har till Hugo nå vidare heller... Men förhoppningsvis så piggar han på sig snabbt. 

Bjuder på lite bilder oxå... Är från påskas å framåt!

Var ute på isen på långfredagen å hade det bara bra!!!

Riktigt mysigt hade vi det!

Hugo tyckte det var kul å bara gå runt å kika på allt å alla!

Julia & Emma parkerade sig i en skoterkälke med kex

Hugo kikar på mörtarna

Kladdigt men skoj!

Man måste ju få smaka oxå!

Hemma hos mor & far på annandag påsk. Morfar provar Hugos haklapp. I bakgrunden Rickard & Sara

Julia sjunger favvolåten Man boy. Från Vänster: morfar, sara, Julia; Gösta, gammelmorfar & mormor


Hugo trötter!

Matar änderna i Ockelbo

3 <3

Julia i klädbytardags fynd. Jackan & 3/4 byxorna!



Kommentarer
Postat av: Marion

Vad tråkigt att ni är krassliga :(



Ok, hade ni inte annons på den på Blocket förr? Hade för mig det :P Men ni kanske bestämde er för att behålla den? Eller så är det bara jag som snurrat ihop allting :)



Ja, det är jobbigt med allt som händer runt omkring, man vet liksom inte vad nästa grej blir. Men det ska väl inte hända något mer nu, tycker jag...



Kram

2010-04-15 @ 09:42:17
URL: http://noiram89.blogg.se/
Postat av: Marion

Ja, men det var väl det jag tyckte :) Det var ett bra drag av honom, tycker jag :D



Då ska jag gå in och titta, tack för tipset! Kände honom ju inte, och vet inte vem han var, men jobbar med hans mamma och känner med hans familj :(

2010-04-15 @ 09:54:46
URL: http://noiram89.blogg.se/
Postat av: Anki

Hoppas ni får en bra dag! Trots sjukdomar. Kram

2010-04-15 @ 10:41:08
URL: http://ankiengelbrektsson.blogspot.com
Postat av: Frida

Men att det aldrig ger sig... =(

Jättemysigt med bilderna iaf, så roligt att se =)

Och att Hugo smakar på pölarna, haha, kan ju bara tänka mig hur det blir med Noa ute nu i vår/sommar!

=D



kramar

2010-04-16 @ 07:08:58
URL: http://fridahelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0