Piggast...

Sitter här med en superpigg liten Hugo i knät... Klockan är 8 å den lilla rackarn har varit vaken sen 6!!! För en halvtimme sen ledsnade jag å gick upp, går liksom inte att ligga å dra sig nå vidare med en liten vilde av piggaste slaget med sig i sängen. Det första han gör när han kommit över till oss i hopp om att han ska somna om är att kuta in i sitt rum å hämta diverse leksaker som han ska leka med i vår säng, trött som man är tillåter man ju ALLT bara för att få chansen att somna om en pyttestund till, men det funkar oftast inte... Antingen så kör det traktor på mammas huvud eller så bara MÅSTE han ha hjälp att sätta i hop en duplo bil och en släpvagn till! Visst är det väl helt underbart med barn! Älskar mina 2 av hela mitt hjärta! Men skulle vilja önska att Hugo kunde ta sovmorgon i alla fall 1 gång i veckan. Julia är ju duktig att sova på helgen i alla fall! Hon vaknade alldeles nyss hon!

I dag är det superfint väder igen! Gillas!!!! Så det blir nog en ute dag. Mamma & pappa kommer upp hit på eftermiddagen å då ska grillen invigas hade jag tänkt :)

I går var vi i väg å snusade lite bebis oxå! Tommy & Melas lilla Ted som är ca 3 veckor. Så liiiten å sååå söt så klart. Varje gång jag ser en sån där liten nyfödd så blir jag lika förvånad över huuur små dem är å att faktiskt mina 2 oxå varit så där liten... Hann även med ett besök på mc donalds, barnens hus och en snabbvisit i  Fly hos Cissi & peter!

Å vet ni?! Julia har lärt sig cykla utan stödhjul! Duktiga tjejen! Nu ska hon bara lära sig att "starta" själv! Men det fixar hon nog snart! Mallig som bara sjutton är hon ;) Men vilket jäkla humör hon har, satans va sur å grinig hon var innan hon fick till snitsen ;) Å inte hjälpte det ju heller när mamman inte kunde hålla sig för skratt när hon rännde rätt in i en gran! Haha!

Nä, dax å ta vara på dagen nu kanske! Först frukost å lite plock sen blir det ut i solen!!!

Ha en bra dag!

Förästen!!! Grattis till "grannarna" FRIDA & LARS som fick en liten FLICKA i går kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Marion

Haha, jag känner igen mig i Julia! Jag var också otroligt elak innan jag kom på hur man skulle hålla balansen på det rackarns kräket, och mamma skrattade när jag tippade ikull (det gick ju inte fort, så jag skadade mig ju inte, men det lär ju ha sett kul ut... Och en unge som är högröd i ansiktet av ilska :P ) än åt det ena hållet och än åt det andra...



Kram!

2010-04-26 @ 20:48:44
URL: http://noiram89.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja visst är de kul:)

2010-05-05 @ 22:37:30
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0