Men Hjälp vad dålig jag är på det här!

Har helt tappat motivationen till bloggen! Har så mycket annat för mej på min lediga tid så bloggen blir helt klart lidande! Är ju underbart väder ute å när jag är ledig försöker vi vara ute så mycket som möjligt! Har påtat lite i rabatterna å tagit bort lite dött skit! Å såg till min fötjusning att tulpanerna är på väg upp! Törs man tro att våren är här kanske?! Hoppas!!! Hugo å Julia älskar oxå att vara ute nu! Hugo ska ju undersöka hur djup alla vatten pölar är och helst testa om det går att simma i dem + att vattnet ser ut som oboy så det måste även smakas på det! Min lilla lortunge!
Julia har tagit fram cykeln å tränar för fullt på att cykla utan stödhjul! Nu i vår SKA hon lära sig tycker både hon & jag. Längtar tills vi kan ta cykelutflykter å åka på pic nic!

Nu är det dax att natta Jullan! Hugobus sover redan!

Ha det BÄST!!!


Kommentarer
Postat av: Marion

Ni gör rätt i att ta vara på dessa fina dagar :) Vid Hemköpsrakan är högra dikeskanten proppfull med tussilago, blev alldeles varm inombords när jag såg det ;)



Har ni Audin kvar? Den plommonfärgade? S4an eller vad det är? Tyckte jag såg nån sån hos er ikväll, men det kan ha varit något annat, var så mörkt :P



Kram

2010-04-13 @ 21:35:30
URL: http://noiram89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0