Working very hard....

Eller inte! Rätt lungt i dag... Måste ta det ganska lungt oxå känns det som, ska jobba 10 timmars pass i dag... Har gjort 3½halv timme redan. Gick bra att komma upp å i väg med båda barnen i dag. Hugo har varit snäll o sovit nästan hela natten! Han vaknade vid 3 å kom över till oss men somnade snabbt om, till på köpet så gick jag å la med 21.15 i går kväll å det hör inte till vanligheterna precis! Så i morse kände jag mej rikitgt utvilad! Vaknade innan klockan å fick faktiskt väcka mina barn för en gång skull! Gick jättebra att lämna både Julia å Hugo. Julia har blivit mammig på sista tiden å vill inte att jag ska gå när jag lämnar henne men i dag gick det riktigt bra, mestadels för att jag gjorde lämningen snabbt, annars brukar jag kunna bli kvar lite för länge å prata. Å när jag lämnade Hugo hos farmor var det inte heller några problem. Han är så himla oblyg Hugo, skulle kunna lämna honom till vem som helst nästan, Julia var tvärtom i den åldern så det är lite ovant. 

I morgon är jag ledig i alla fall å då ska det kokas drottningsylt hade jag tänkt! Så himla gott det!

Ha en bra dag allihopa! Nu ska jag jobba lite så jag får nå lön sen ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0