Väggord!

Nu har jag oxå fastnat för dem där vägg orden ;) Sååå fina!
Har nyss ropat in 2 st på tradera

Hugo - VÄGGDEKOR/VÄGGORD - FRI FRAKT!Julia - VÄGGDEKOR/VÄGGORD - FRI FRAKT!

Tyckte dom var  fina! Tänkte kankse sätta dem över deras sängar... Ska måla om lite i barnrummen först, i alla fall Hugos, han har en lila fond vägg som jag verkligen INTE gillar i ett killrum... Snälla Cissi har lovat att hjälpa mej! Så sen ska jag försöka inredan lite fint där å efter det tror jag att jag måste ta tag i Jullans rum oxå! Hon har en illblå tapet... Don´t like. Vill ha vitt eller nån ljus färg inne hos henne... Hugo fick förästen 2 jättefina tavlor av "tant" Cissi häromdagen! Tur att vi har henne som skämmer bort ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0