Tung i skallen!

Känns som om jag var på världens fest i går... Tung i huvet å trött som fasen! Usch...
La mej nog liite för sent sen så vaknade Hugo liiite för tidigt men bara å gilla läget... Hugo o jag satt å mös i soffan å sen åt vi frukost medans dem andra 2 sömntutorna sov... Julia väckte jag 8.15 och så bestämde vi kläder inför kalaset hon ska på i dag, Julia är väldigt klädmedveten om vad hon vill och INTE vill ha på sig, suck, undra hur det är om 10 år. Hennes kompis Matilda fyllde 5 år i går så i dag skulle hon ha kalas för kompisarna!

Ska jobba till 15 i dag och jag har lite å pyssla med så jag ska nog den här dagen att gå rätt snabbt.. I morgon är jag hemma med Hugo igen, ska i väg till Bvc med honom å väga å mäta, annars blir det lungt, röja lite hemma och sånt...

Men nu ska jag ta å beställa lite tobak och packa lite tidningreturer...

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Kusin Emma

Gud vad fin bloggen blev! Hur har du gjort detta? Superfint! Kramen

2009-09-06 @ 11:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0