Torsdag!

Det blev en ny vagn i går! Jippi! Är riktigt nöjd i alla fall än så länge ;)

Å Hugo tyckte det var riktigt kul att åka framlänges! Fick betala 500:- för den, inte speciellt dyrt tycker jag. Det ingick även en fotsack oxå till den! Till på köpet så fick jag 500:- av mina snälla föräldrar så vagnen blev gratis! Jippi! Det tackar min fattiga plånbok för!!!

Om en stund kommer Cissi hit å hon har troligen med sig lite nybakt bröd ( från ICA) så då blir det lite frulle! mumsigt värre!

Ha en bra dag!

Julia tyckte det var jättekul att köra hon med, det gick ju att vinkla ner styret så även hon kunde skjutsa!

Förästen?! Ingen som behöver en BRIO vagn! BILLIG!!!! Kankse till dagis eller nåt?!


Kommentarer
Postat av: Kaisa

Härligt med ny vagn!! :)

2009-09-17 @ 09:51:18
URL: http://kaisasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0