Torsdag... Snart helg!

Dagen började med lite sovmorgon, behövde inte gå ur sängen förrän strax efter 7. Nice! Vid 9 kom Cissi med frukost & Cola! Du är då bara för BÄST du Cissi! Sen drog vi ( jag, Cissi, Julia & Hugo) ner på stan å kikade på nya lindex, riktigt fräsch lokal, men fortfarande dock rätt trångt mellan hyllorna, svårt att komma fram med vagn tycker jag! Hittade 2 tröjor till Julia & en skjorta till Hugo, Julia tjatade till sig 2 diadem oxå!

Sen drog vi upp på Prix å inhandlade en massa till Peters 30 års fest, blev även ett stopp på Hemköp oxå!

Väl hemma så slängde jag ihop en strösselkaka som jag ska ha med mig ner till Ockelbo i morgon. Jag och barnen åker i morgon bitti. Ska träffa Fia & Lotta och deras barn och så ska vi gå å kika på en klädes utföräljning oxå! Hoppas på att man hittar lite fynd!

Nu ska jag strax gå ner å fixa lite käk. Blir Gagnefröra med tacochips & sallad! Sååå gött!
Skitenkelt å göra.
Receptet: Typ 500g köttfärs, 1 burk creme fraiche, 1 burk krossade tomater, 1 burk majs, cayennepeppar & salt. Bryn färsen å rör ner allt annat å låt koka i hop! Men jag tror att jag tar lite tacokrydda i stället för cayennen jag... Lite mildare för Julia... 

Nä, dax å börja förbereda maten medans lillgrabben sover!

Tror jag glömt att visa att Hugo har rätt bra fart med gåvagnen nu oxå, inte lätt att fånga honom på kort inte...

Upp å ner vända damen
 


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej du kusin vitamin!

Gör inget att jag får nån extra kusin på äldre dar, har alltid tyckt jag haft så få (3 st)



Kram på dig!

2009-09-24 @ 21:02:31
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0