Tisdag!

I dag är det en hemma dag för mig å lilleman! Julia är hos dagmamman. Jag har gjort lite barnmat på förmiddagen medans Hugo sov, har även bakat en långpanneäppel kaka... Hittade ett recept på internet som jag testat...
Annars laddar jag för jobb i morgon. Mamma & pappa drar utomlands i dag i 2 veckor så då ska jag jobba lite, slönt att komma hemifrån och så spar jag in några föräldradagar! Bra bra!

Nä nu ska jag göra lite nytta, dvs. smaka på äppelkakan å läsa tidningen ;)


Julia vid sitt överfulla skrivbord!


Hugo leker i sitt rum

Tror det kliar bra mycket i munnen på honom! Allt som går att få in i munnen stoppar han dit ;)


Kommentarer
Postat av: Penny

Grattis :) http://pinuppa.webblogg.se/2009/september/grattis-catta.html



Maila mig dina önskemål och allt du kan tänka dig att villja ha på din bloggdesign så bröjar jag med en ikväll =)



Glöm inte ev bilder du vill ha med, texter, presentation och allt annat du vill ska vara med.

Vi gör sedan bannern när designen är klar så den passar ihopp med den.



mail: [email protected]

2009-09-02 @ 08:21:55
URL: http://pinuppa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0