Tisdag!

I dag var det meningen att jag & Hugo skulle åka ut till Mo å leka lite med William & Linda men i morse fick jag ett sms av Linda, Johan ( hennes sambo) var sjuk... Så vi stannade hemma i stället. Känner att jag inte vill dra på oss nån förkylning just nu! Har inte tid riktigt med det ;)

Så i dag har det varit en lugn dag efter en stökig ( som vanligt) natt. I natt/kväll ska Hugo få sova i sitt rum tänkte vi... Undra om det är av oss han blir väckt... han börjar oftast stöka i 2 tiden, tar då över han till oss sen så börjar helikopterturen... Han är precis överallt... I går natt stod han å dunkade huvudet i sänggaveln! Galning! Till slut ledsnar jag och går å gör välling oftast runt 4, sen somnar han om o sover till 6-7 tiden. Men det är så jävla drygt om nätterna just nu! Det var ju inte så längesen han sov hela nätterna utan att fjolla å äta... Tror inte att han är hungrig alls utan vällingen gör att han varvar ner å somnar... Jaja! Nån som har nå tips?! Tacksam i så fall!

Nu ska jag ner å röja lite i köket medans lillen sover en stund i vagen!

Lite kort får ni se oxå!

Göran å jag på festen i lördags!

Nina & Torbjörn

Cissi höll sig undan från kameran men jag fick med henne lite på ett kort i alla fall

Födelsedagsbarnet själv!!!

Mammas älsklingar!

Hugo provade gungan i går som äntligen satts upp! Var hur kul som helst!!!


Kommentarer
Postat av: cissi

Fan vad rund jag ser ut då!!!gaaa! Synd att jag inte kan lägga in nå kort;-)

Krams

2009-09-29 @ 14:43:27
URL: http://cillaz.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag fick jätte bra tips av annelie på bvc. prata med henne så ska du se att han sover mycket bättre snart.

2009-09-29 @ 18:55:17
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: emma

skoj me lite bilder :-)

Hoppas att han sover bättre inatt.. Jobbigt när ni får ha de så där ju!

2009-09-29 @ 21:40:32
URL: http://www.hansson-linden.se/WP
Postat av: carina

Sover han för mycket på dagarna då,Så han inte är tillräckligt trött nattetid?

2009-09-29 @ 21:42:32
URL: http://cnordgrens.blogg.se/
Postat av: carina

Hejsan.

Skönt för er att han sov bättre inatt.

Prova med detta att låta han somna om i sin egen säng,så märker ni ju omdet funkar.Han kanske som du skrev störs av er!

Svårt detta med sömn,vid ca 1års tid började mina sova 1gång per dag och då ca 1timme.Men det är ju väldigt olika från barn till barn.

2009-09-30 @ 10:10:04
URL: http://cnordgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0