Söndag

Jag jobbar i dag... Men snart får jag åka hem. Har haft Julia med mej på affärn i dag, i alla fall ett par timmar, sen tröttnade hon å morbror & sara kom å hämtade henne... Sitter å väntar ut tiden nu känns det som...

I går kväll fick vi lite påhälsning av Jimmy & Emma. Satt å spelade kort å drack lite gott... Jag drack 2 glas vin som gick rätt upp i skallen.. Hihi! Lättpåverkad är bara förnamnet. Blev en rätt tidig kväll å det var bra för minstingen var uppe vid 6 som vanligt!

I kväll blir det lungt. Sara & Rickard kommer upp en sväng åsså blir det nog pizza!

I morgon ska jag & Hugo träffa Maxen & Anki! Ska bli riktigt kul! Var längesen sist nu.. Dem har nu varit utomlands en sväng så jag lär väl könna mej som värsta blekfisen antar jag!

Nä, dax å dra fram snabeldraken å göra sista rycket!


Kommentarer
Postat av: kusin emma

Vin... jisses vad jag kan längta efter ett glas strävt rött vin! Brukar inte ens tycka om det i vanliga fall, måste vara höjden av taskiga cravings eftersom det verkligen inte är något jag kan få :( Kristian köpte hem en flaska alkoholfritt rött till mig och jag var så lycklig, men det smakar verkligen bara vinbärssaft..



Låter som att ni hade kul i af, hoppas det blir en mysig kväll ikväll också, med lill-rickard och sara :)



Kramar

2009-09-13 @ 16:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0