Söndag!

Lite seg är jag i dag, det måste jag erkänna men jag har sovit skitkasst i natt! Sen att jag var på fest i går gör ju inte saken bättre, men skoj var det! Drack lagomt så jag är inge bakis men seg å trött... Sover alltid dåligt på natten efter jag druckit av nån konstig anledning... Vi var hemma i skaplig tid i alla fall, åsså fick vi med oss tacos hem som blev över så det blev frukost i morse det! Sååå gott!!!

Nu sitter jag å väntar på att mina älskade ungar ska komma snart, men det dröjer typ 2½ timme till innan dem dyker upp!

Ska snart gå å bädda rent i sängarna tror jag sen ska jag laga lite käk tills barnen + mormor & morfar kommer hem!

Har massa roliga kort i kameran men vet inte om jag törs lägga ut några, har en stark känsla av att jag får igen rätt rejält då ;)

TACK CISSI & PETER för en rolig fest med GOD MAT!!!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha ja du ditt minneskort skulle du kunna dryga ut föräldrapenningen med =)

2009-09-28 @ 22:32:07
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0