Ronny 20 år

Har varit rätt duktig på fm. Julia å jag har städat å dammsugit medans lillen sov... Men nu känns det som om luften pysit ur mej, blev sååå fruktansvärt trött! Har bakat en drömrulltårta som jag tänkte gå upp till verkstan å bjuda gubbarna på vid 13.30. Sen ska lilleman sova igen, å då ska jag ta å duscha å göra mej i ordning! Går knappt å göra nånting när han är vaken nu. Hugo är ÖVERALLT! å då menar jag verkligen det. River ner lampor, drar ut soppåsen ur skåpet, härjar i vedspisen, är i badrummet å drar ut allt toapapper, slänger saker i toan, klättar i trappen om man glömt grinden osv osv... Älskar verkligen den lilla skitungen men i bland blir det verkligen skitjobbigt! Just nu är han i sitt rum å leker ett tag! Hör hur han brummar där inne... Sötungen våran!

Julia har varit riktigt duktig i dag å hjälpt mej att städa å så har hon städat sitt rum själv! Riktigt stolt blev jag!!! Hon har avrit lite "på viset" den senaste tiden men i dag har det gått riktigt bra!

I kväll blir det 20-års kalas! Julias & Hugos farbror Ronny blir 20år. Sjukt vad fort tiden går, det påminner mej om hur gammal jag börjar bli...
När jag träffade Göran för snart 10år sedan var ju Ronny bara en liten kille på 10år å nu stora Karln som får gå på systemet! Tur att jag inte blir nå äldre... Hehe! Alltid 20 år jag ;)

 Min gubbe fyller 30 snart! Ska ha fest då! Ska bjuda på smörgås tårta å sen har jag tänkt göra nån sorts efterrätt men INTE tårta... Är det nån som har nå bra förslag?! Skulle vara skitbra om det är nåt som man kan frysa så man kan göra det nån dag eller vecka innan! Öppen för förslag!!!


Julia å Hugo för ett halv år sedan! Usch vad dem har vuxit båda två!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör cheesecake, så gott å lätt. Klarar sig bra i frys ett tag

2009-09-18 @ 21:32:43
Postat av: *Linda

Kladdkaka å grädde lätt Å GOTT

2009-09-21 @ 09:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0