Onsdag!

Vilket super fint väder det är ute! Å jag jobbar! Men det gör inget.. Tycker det är lättare att jobba när det är fint väder ute. Då är även kunderna glada och då är det kul att jobba!

Mamma & pappa kom hem från Kreta i morse så jag blir avbytt av henne på eftermiddagen!
 Å efter jag slutat ska jag åka å kika på en vagn! Har lessnat rejält på Brion nu! Fya! Håller på å ramla i sär känns det som! Vagnen jag ska kika på är en  begagnad sittvagn, det är en gammal klasskompis som skulle sälja sin. Skulle vara kul med en NY vagn men ekonomin tillåter inte det just nu! Mycket utgifter framöver.
Vi har 2 barnkalas + en 30 års fest framöver. Men kul ska det bli. Å nästa helg ska vi bort på 30 års fest oxå! Skojsigt värre! 
Men det är ju trots allt en ny vagn för mej även om den är begagnad så jag hoppas den är fin får då köper jag den, dyr var den inte heller :)

Nu ska jag hitta på nå att göra här, riktigt lungt i dag!


Kommentarer
Postat av: cissi

Spännande med vagnen! Hoppas det blir ett köpa och att du blir nöjd! Saknar dig i telefonen i dag=(

Krams

2009-09-16 @ 12:47:46
URL: http://cillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0