Måndag!

I dag har jag & Hugo varit ute på vift! Lämnade Julia på lokalen och sen drog vi upp till Bollnäs. Åkte hem till Anki m fam, vi tog en promenad därifrån o ner på stan. Var jättehärligt promenadväder! Inte för varmt men ändå solsken! Tog en obligatorisk lunch på krokanen, ALLTID lika gött! Blev en macka med skagenröra & grönsaker, det gillade både jag å Hugo! Mums! Å Anki å jag var himla duktiga å skippade efterrätten! Sen var vi in på lindex å köpte en skitcool mössa till grabbarna, ja dem fick lika mössor! Muminmössa med stinky på... Lite sån där avlång längre modell! Sen traskade vi hemåt igen. Pojkarna slocknade så vi passade på å kika på lite kort från Kreta ( Anki m fam är nyss hemkommen därifrån).På hemvägen blev det ett stopp på kvantum för lite matinköp. Hann bara hem å slänga in varorna så åkte jag och hämtade Jullan.

Nu i kväll har det varit rätt lungt. Göran har varit ute med minigrävarn en sväng. Och jag å barnen var oxå ute lite i finvädret. Hugo smakade på en igel... Usch.. Trodde det var en sten han hade i munne  men när jag tog ut den så var det en slemmig igel... Hua! Han stoppar ALLT i munnen! Blä!

Nu sover båda juvelerna å jag med oxå snart känns det som! Ska kika lite på tv:n först bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0