Måndag!

Sitter här å försöker vakna! Himla trött! men jag kommer nog i gång snart! Barnen sitter i Hugos rum å leker! Har fått sovit HELA natten i 2 nätter nu så bara för att jag skriver det här så vaknar väl Hugo flera gånger i natt. Men även fast han sover bra så sover jag skitdåligt! Till på köpet var Julia upp å surra en sväng i natt men hon gick å la sig självmant igen!

Helgen har varit lung men vi har ändå gjort en massa! På lördagen drog Jullan å jag ner på stan en sväng å gjorde av med lite pengar. Eftermiddagen var lung. På kvällen kom Tommy & Mela & barnen å vi beställde pizza! Blev en rätt sen kväll för båda barnen men nån sovmorgon i söndags var det då inte tal om ;)
Röjde i ladan typ hela dagen i går! Rev ut ALLT! Göran ville nämligen få in Audin där över vintern å det gick fast det blev inte riktigt som vi tänkt oss... Sen var det bara å plocka in allt skrot igen efter vi visste vart audin skulle stå. Fan va mkt skit man har alltså. Jag tvättade klädsen till Brio vagnen i går! Nu ska den säljas. Å även fast jag helt har tröttnat på den så är det lite vemodigt att sälja :( Mina 2 bebisar har ju legat i den! Man är ju lite knäpp som mamma men så är det!

I dag ska Julia på lokalen å Hugo å jag ska va hemma å dona! Har typ 5 rena maskiner tvätt som ska vikas! Gruvar mej! Sen så finns det 100 andra grejor oxå som ska göras!

Nä nu är det nog dax å fixa lite frukost till vildarna!



Kommentarer
Postat av: cissi

Du får gärna komma hem till mig och vika tvätt för jag har oxå typ 5 maskiner tvätt som ska vikas phu... skit tråkigt!

Kram

2009-09-21 @ 07:47:11
URL: http://cillaz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Samma här oxå,sååå tråkigt....! Moa har blivit förkyld...Hoppas hon piggar på sig till fredag om vi ska komma upp till er:)Ska förbi garntjänst oxå, ska kolla på garn till det där överkastet jag pratade m dig om. Patriks farmor ska nog få göra det....Ha en bra dag:)Kram

2009-09-21 @ 08:01:06
Postat av: Emma

Ha ha hemma hos mig är det Kristian som är hemmaman och tar hand om tvätten idag =P



Fast iofs måste ju jag vara på jobbet till sju ikväll istället då...



Visst var tapeterna fina? Nu är ju dom där från Sandbergs ganska dyra, men jag har ju en svärmor som jobbar på Flügger och får rabatt så det löser sig nog =)



På torsdag ska vi på ultraljud i Linköping och (förhoppningsvis) få reda på om busfröet är en tjej eller kille. Det vore ju kul med en tjej nu när alla runt omkring fått grabbar, men både jag o Kristian gissar på en pojke =O



Blir troligen att åka upp till Ockelbo nu i helgen... har du tid att träffas för en fika nån dag då kanske?



Kramar

2009-09-21 @ 10:26:26
URL: http://allthelittleflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0