Grus i ögonen!

Usch å fy, i dag känner jag mej himla trött! Hugo har bökat rejält i natt! Vaknade vid 24 å var hysterisk, tror inte han var vaken riktigt, fick efter mycket vaggande & vyssande tillslat gå ner å göra välling, å det var det enda som lungade honom så han kunde somna om, samma visa vid 05 oxå, dock somnade han om tillslut utan välling. Sov till 7! Tack & lov!!! Då mös vi å åt ännu en flaska välling... Julia kom vid halv 8 å sa att hon var sååå himla trött! Hugo hade skrikit heeela natten sa hon... Hon hade oxå vaknat av honom, men som tur är så är hon för lat för att orka gå upp så hon somnade om utan att vi märkte av henne! Duktig tjej!
Men mitt humör är inte på topp kan jag säga... Jäkla kort stubin och blir arg för minsta lilla! Fy! Men nu sover minsta juvelen å jag ska hoppa in i duschen. Är bortbjuden på mat i kväll till Görans kusin Jimmy och hans tjej Emma! Så nu ska jag duscha bort den där trötta mamman och försöka fräscha till mej lite!

Slänger in lite kort på våra underbara ( oftast) barn!

Julia käkar frukost... Yoghurt & frysna hallon

En till som gillar hallon

Grävning i full gång!




Hugo gillar allt som brummar

Minigrävarn fick göra finliret

Julia hjälper till

Hugo tyckte det var jättekul att krypa runt i allt skit!

Traktorn står still ;)

Hade en massa fler bilder jag tänkte ladda upp men nu funkar det inte att lägga in nå fler... Får göra det en annan dag i stället!

Går å duschar i stället!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0